Tuesday, January 26

si tuan bdn ..

baizura si samseng tepi umah...hahhah..adoi...itu la aku...

nme je pompuan...tp kasar semcm...kepada sang lelaki...aku ni nmpk je kasar...padahal lembut di dlm hati tau..heheheh

tgk la bwh ni...tgk je pakai bju kurung...tp pose amik gmbr pon mcm nk cr gaduh...tp xpe...aku ade geng...geng aku...yg kt sebelah aku tu la...hahahah..samseng gak die tu...taiko satu jb oooo...sape x kenal si 'wawa'...ahahah





ape2 pon...be ur self la kan...sekasar2 aku..aku tetap manusia biase...dan seorg perempuan...dan juga bakal menjadi isteri sang suami..dan tetap akan menjadi seorg ibu...huhuhu..so...renung2kan...hehehhe


...aku tetap wanita yg lemah...=)
..i luv my mum..

4 comments:

  1. dua pompuan yg dudk 2 adlah wanita sopan..huahuahua!!!

    ReplyDelete
  2. hahahahah...ak br nak komen pasal due wanita tu...kuang3...weh otai2 pown ak dan bai ttp punya jiwa wanita sejati...(ayat bela dri)...to all people out there dont judge the book by its cover ok!!...wee~

    ReplyDelete
  3. hahahhah...rite2...dont judge book by its cover...judge it by knowing what are the contents..hahah..bantai la labu...kah3

    ReplyDelete
  4. don't just read the contents alone.. read, think n understand what the author wrote in da book as well..hahaha!!blasah la kan??

    ReplyDelete