Monday, January 25

ketika ini ..

ketika ini..ape yg aku rase kan adalah........



perut yg panas...pehhhh...aku rase di sebabkan oleh sambal belacan kt kedai shahirah tu la...adoi...


pabila ini berlaku...bermksd, diriku kini tidak lg boleh menelan2 mknn yg pedas2 dan panas kot..aduh...xselera la aku...hish3...sedih ooooo...

so..kesimpulannya..pasni mesti aku kurus..sebab aku dah xde selera nk mkn...hahahah


mmg smpai bile2 pon baizura xkan kurus...percye la..trimala aku seadanya...hahahah

3 comments:

  1. hahahahah..da tau xtahan pdas gatal mkn yg pdas..amek ko..yeah trime la insan2 nie seadanye...kami hanya wanita biasa..

    ReplyDelete
  2. virus lagu2 baru da menyerang baizura n wasilah..

    ReplyDelete
  3. hahahha..adoi...nasib ler bdn...ini jer yg kite dpt..terima la...

    ReplyDelete