Sunday, January 24

kawan..

aku sememangnya ramai kwn..sebab aku sendiri suke berkawan2 ni...bile dah kawan ngan aku, ade la yg teringin nak jd kawan rapat aku..sbb ape??aku pon xtau..mungkin sebab aku ni ade semgt juang yg tggi kot...hahahah

bile dah teringin nak jd kawan rapat aku tu, mula la buat perangai aneh2..nk tarik perhatian aku la konon...mmg hebat la aku kan sebab aku layan jer perangai dorg tu...siot2..

smua tmpt yg aku pergi selama kehidupan aku yg tulus dan jujur ini, dah nk dekat 22 tahun gak aku idup upenye..hahaha..tersedar kejap..hah..kt smua tmpt yg aku pegi, gerenti ade yg nk jd kwn rapat aku la...sbb aku kan hebat..=)

bayi2 lg pon aku dah ade kwn rapat..sape??Aku pon igt..kecik2 mne nk ingat kan..hehehh

mcm2 perangai upenya kwn2 aku ni...ade yg tikam blkg aku, ade yg perangai aneh2, ade yg kuat bebel, ade yg imaginasi tggi tahap kl tower, smua ade la...

tp kt di sini aku ingin menerangkan tentang kwn kmpung ku...mmg perangai aneh2 pnye la...pd otak die tu, asal leh je idup die tu..janji die idup..ok la tu...aku rase la die pk gtu...dlm hidup die, just ade lelaki je...dan bile dah baik dgn sorg ni, sorg ni je la kwn die..xde lain la..dan kwn die yg sorg tu, aku la..sape lg kan...

nak citer byk pasal die..tp mcm malas lak...hope die leh ubah cara idup die la kan..aku doakn jer dr kejauhan...amin...


hargai la kawan selagi kite hidup..

No comments:

Post a Comment