Monday, January 25

akibat ..

akibat di sini adalah merujuk kpd kesangapan aku utk terus tdo lps subuh td walaupon sudah di nasihatkan oleh mr.'awk' aku supaya tidak tidur selepas subuh...ish3...anak dara sape la ni..hahahah

aku telah bermimpi bahawa dunia ini bakal kiamat pada hari esk...dan dlm mmpi itu..tibe la waktu esk nye..punye la iye2 aku menangis2 sbb dunia nk kiamat, aku pon dah masuk ke dlm tanah yg dlm..tup2 tibe2...mimpi tu mnjd sebuah lakonan pentas teater...ek eleyh...semgt beb...aku igt aku berlakon citer 2012 yg ngarut tu..hahahah
ape2 pon..aku tetap hero nye ye....harap maklum...

dlm mmpi yg same...aku tibe2 telah menjadi salah seorg anak kepada hang tuah..xleh blah..tp muka hang tuah tu tetap muka abah kesygn aku la kan...heheheh

abah aku lak leh nye ade ilmu itam yg sgt kuat...sehinggakan musuh tidak dpt masuk ke dlm umah aku...wah..keadaan selamat...tp dlm umah je la selamat...aku ni ade kt luar umah....

aku jerit2..abah...kakak nk masuk ni..mcm mne?????

abah pon diam..aku x puashati...aku nk masuk gak..sbb xkan la anak hang tuah kena ade kt luar lak dgn musuh2nye...huhuhu

dlm keadaan ketidaksbrn aku...aku telah menempuh 'pagar' yg abah aku wat dpn pintu tu...puhhhh..tup2..belaan yg ade kt dpn pintu tu telah mengigit aku...kt tengkuk beb..mmg pedih...nk buang xleh..sbb aku xde penawar dlm bdn abah aku kate la..hahahah

kemudian..aku pesan kt belaan tu..ko jgn nk mkn aku terus..igt ckit...sape tuan ko...die pon diamkan diri...tanpa memakan aku...tp die xnk lepas lgsg dr tengkuk aku...aku pon mmbiarkan sehingga la kami sekeluarga terpkse mengunjungi dukun lain...hahahahha...nasib la dukun tu pandai wat..kalau x...mati dah aku...

mmpi berlanjutan smpai la mengarut2 aku mmpi...aku sedar pon sbb nk ke jamban..rumah syaitan itu...hahahah



mmpi yg sgt mengarut dan kalau abah aku tau aku tdo smpai mmpi ngarut2 ni...sure la aku kena balun ngan abah...fuh..nasib baik kt kolej...hahahhah

akibat dr mmpi yg pjg ini...aku telah pon lmbt utk ke kelas..pdn muka...sape suh tdo...kan mr. 'awk' kate jgn tdo...hahahah...dan aku telah perasan bahawa di lengan kanan aku ade bekas gigitan..wah..aku siap tunjuk kepada dalila...kalau x cye..tnye die la..so??ape mksdnye???hahahah..seram2..aku istighfar je la...



kepada awk..sy mintak ampun la ye sbb tdo gak..awk lak g kelas..heheheh


sila la amik pengajaran dr cerita ini..esk kul 8 kelas..sape la nk kejut aku???ish3

2 comments:

  1. hhahahahha..tu la ko...sume org psan bkn nak layan..kalo ak da bebuih mulut ko wat dek je..esok biar yg ggt ko tu kjot..ok x??

    ReplyDelete
  2. alah...bengong..ko jgn waa....aku ngis esk g kelas...hahahah

    ReplyDelete