Friday, February 18

yay!!asemen kami dah siap!!

hah!!

caye sgt la asemen tu dah siap!!

hahahah..



xde mkne nye la hah..
aku ade la wat ckit..

tmbh2 lagi yg pntg2...
siap la...


nnt aku siapkan..



citer pasal asemen..
semlm kami ke mcd nilai!!!



kul 8 sharp smua dah berkumpul kt bwh blok aku...

takut presiden marah beb!!!
die dah warning awal2...

huhuhu


ahli2 kumpulan kami yg paling bergaya pd mlm semlm aku la...

knpe lak????



hahahahah
turun umah bwk pam lubang singki tu ha!!!



hahahaaha
mmg bergaya habis la!!

ceh~



jasni kate nk pinjam smula...
sbb nye die pnye singki tersumbat balik plak!

adeh!!!



peristiwa2 yg berlaku mcm biase jer..
wat asemen...

ngan bau2 rokok!!
org2 ni xreti jage kesihatan sendiri...


tp nk org lain skali lak cpt mati mcm dorg..
hish!!!


sabar je la kan..
sbb kitorg pon dah lepak kt ctu...


nak xnk ngadap la..

wat2...
dr kul 8 lbh...
smpai la kul 1 pagi..
aku...biase la.
ngantok mnjang..


hahahahah


dah tutup laptop...
smua org pon tutup...


pastu..
npe smua org x bgun lagi????




hah!!


nabila..
nk tgk citer adamaya smpai habis..
tv besar beb dpn kitorg...

agak pekak la telinga...
tp ok la..puas...hahahaha


dan td...aku cr2 kt u tube..
jumpe lagu nye...

meh dgr:




tgk plak video lain..
mia sara berlakon..

giler comei dak tu..
aduhai...




huhuhu

tp sebelum tu...
aku dan jasni xtahu nk decide...

nk g mne...

kalau aku...
aku nk lepak jer..
pemls giler!!


hahahaha


tp bile amik undian...
aku xde sokongan..
adeh!!!



so..ikut majoriti..
kami pergi ke mcd tuk wat asemen...
xpela...sbb asemen aku pon jalan tau!!!


asemen imm la.
bkn asemen project..


project plak ape citer??

kena jumpe supervisor la aku ni...
adeh..mls beb!!!

sbb kena speaking..
wahahahhaha


hopefully..
kami smua di permudahkan oleh Allah..
utk menghadapi reslut yg xtahu bile kuar...

tangguh2..
hampeh~



dan jugak..
last sem kami ini..

insyaAllah...
amin...

No comments:

Post a Comment