Friday, February 25

megi aku habis!!!!

adoi..

sebagai seorg student...
apabila stok megi habis...



kami akan rase x keruan...
oh~




knpe???
sebab megi tu dah sebati ngan jiwa seorg student...


kalau x mkn megi...
nnt kitorg xleh wat asemen tau!!!
(alasan semata2)





wahahahah
padahal megi la paling senang nk masak..
cepat..knyg!!



kaya la ekh company megi tu..
peh!!!!



so??
bercerita pasal megi...

mlm td aku mkn megi...


apesal plak nk kecoh2 ni???
megi je kot...




ha...
bce dulu smpai habis..
.


semlm aku try lagi resepi baru..
aku cari2 di seluruh dunia resepi ni...
upe2nye del pon reti...

aku pon satu..x tnye pon dorg...
hahahaha



citernye...
aku wat murtabak megi mlm td!!!
hehehehhe


sedap giler..
sbb aku seorg yg giler megi...



pulak2 megi kari..
peh!!layan!
hahahhahaha





hah!!!itu dia!!
amacam???

nmpk menyelerakan x??
tgk la sape yg msk..
wahahahahah




1. hiris bwg...

2. rebus mee megi tu..

3. kacau dua bijik telor, masukkn bwg td..kalau nk pedas.letak la cili...

4.mee yg dah rebus tu...masukkn dlm telor tu...jgn lupe perencah nye...masukkn jugak...

5. garam pon perlu letak...tp jgn byk2..agak2 je..sbb perencah tu dah masin..

6. goreng atas kuali...


siap!!!

hehehehe


try la ye...mmg kaw2 sedap...
aku mkn pon smpai x igt ape2...heheheh

2 comments:

  1. adoi..wt kelas msakn lak kawan aku ni..isyh2...

    ReplyDelete
  2. hehehhe..kd..aku mmg suke wat kelas2 memasak ni..
    kalau nk free incharge..sila dtg umah..hhehe

    ReplyDelete