Thursday, February 10

happy birthday my syg!!!

heheheheh...


(dlm nada nyanyi lagu besday)


selamat hari jadi...
selamat hari jadi...


selamat hari jadi...
selamat hari jadi..


yay!!!
my bf dah makin tua!!!
hahahaha


tahun ni die dah 24 tahun..
wah!!!tahniah la ye awk...
kikikiki


utk awk:

sy doakan..
awk sentiase di pjgkan umur..
di murahkan rezeki..
berjaya di dunia dan akhirat...
bahagia sentiasa...

insyaAllah...



adeh..
diam2..
dah tua awk..kikikiki
sy muda lg...masih 22..huhuhuhu


dan aritu..
aku sempat la jugak mmberi smthing utk besday die...

tu je yg termmpu..
dan yg tersempat aku nk sediakan...


dan before tu..
aku ade wat smthing special to himm...


hahaha..special la...
aku wat lame tau...
die msg pon aku layan nk xnk...


tp agak huduh la...

sila la lihat ye:




si die kate...
cantik!!!hahaha

kembang kepis hidung ku...oh~


hahahaha

yg penting...die hepi..
aku ok jer..kikiki


akhir kate:

happy birthday!!!!

*ni dgn keadaan die x bls msg aku...sedih!!!

No comments:

Post a Comment