Friday, July 22

utk sekian kalinya..

utk meng"improve"skill penulisan aku yg ntah pape ni..


utk sekian kalinya...
aku nk mengarut lagi mlm ini...




hheheheh...



ini disebabkan perkara basi aku la..
mcm biase..asemen telah pon di ujung ambang wati..hehehe(konon nk selit2kan lagu2 rock kapak.kikiki)



bantai la kan...
aku tetap mls jugak nk wat..
knpe la diri ini tetap x sedo2 diri..
aduhai..
penat2....



citer merepek kali ini...
mengisahkan kisah benar..
dimne seorg hamba Allah yg tidak sesekali meminta dirinye dilahirkan dgn keadaan sebegitu dan sebegini...


apabila sudah dilahirkan..
mmg sgt2 bersyukur..kerana die selamat utk diberi kesempatan menikmati duniawi..


dibesarkan dlm keadaan sederhana..
walaupon sebenarnye die deserve utk hidup senang...


bukan rezeki nye barangkali..


maka die membesar menjadi seorg manusia yg sempurna...
berjaya...








idea aku tibe2 hilang plak!!!!
aduh!!!perah2 x kuar plak tu...
maka dgn itu..


tahu2 la mksdnye...




iaitu:

mase utk sleeping beuty!!!
hahhaahha...nk mmpi best2!!!!





p/s: tulis2 utk menguji semula kepantasan aku menaip tanpe melihat keyboard..heheeh!!!



keputusan:success!!!

No comments:

Post a Comment