Friday, July 15

kakak yg sgt baik hati!!!

sy anak sulung drp 5 adik beradik..
adik2 sy sgt syg kepada sy...


kerana sy seorg kakak yg sgt baik hati!!!!
ade sape2 jeles ke???



leh je bg surat bantahan...seperti yg jasni selalu wat..
hahahahaha






bukti aku kakak yg sgt baik hati..
aku sgt mengambil berat tentang hal2 adik2 aku..
harus tu!!!!


heheheh...



sesungguhnya taggungjawab sebagai seorg kakak sulung sgt berat!!!
hahahaahha
alasan je lebih...aduhai...




wiwin jatuh sakit pd suatu hari...
dan penyakit itu...
dah tentu2 dtg nye dr aku...
(mmg baik la aku ni..penyakit pon nk kongsi ngan adik2..hehehehe)



dan aku yg sgt baik hati ini telahpon mendapat satu picture yg sgt menyayat hati seorg kakak..
sedih tgk wiwin bermasam durja...

nk tgk???


meh2!!!!


see...cian kan muka die...
(gambar ini terpksa aku edit atas permintaan wiwin sndr...hehehh)



cun kan aku edit??
perasan bgus!!hahahah




kesimpulan nye...
hati kakak mne la yg x sedih bile tgk adik2 nye sakit...
kalau boleh..nk tolg dorg cepat2 baik..





tp sekarang wiwin dah ok dah!!!
hehehehe.atas pertolongan abah...
die cepat sembuh!!!alhamdulillah~

No comments:

Post a Comment