Monday, July 11

tahniah baizura!!

hehehehe...
tahniah kpd diriku sendiri kerana dah masuk 23 tahun dah..
sehari berlalu...gud2!!!



alhamdulillah..
aku diberi peluang utk hidup smpai umur aku yg ke23..
(patut nye dah kawin..tp xde yg sudi lagi..hehehe)








citer pasal hari ulangtahun aku dilahirkan ke dunia yg fana ini..
hehehhe


mama abah belanje kami mkn!
trime kasih mama abah!!!kakak syg kamu berdua...


(tetap gak aku kempunan nk mkn pizza!!!oh!)






xpela..mgkin bukan reseki aku di hari itu...
akan dtg barangkali...cewah!



present paling best?
xde pon..biase2 jer..


tp xpela..itu smua rezeki Allah..


ape2 pon!!!happy birthday kpd diri aku sendiri..
moga dipjgkan umur kan!!!murah rezeki slalu...insyaAllah..
dan berjaya dunia akhirat hendaknye!!!

nk kawin cepat gak!!!
tggu jodoh smpai je ni..heheheh(sempat lg nk gatal2!!)



trime kasih kpd smua yg wish tuk birthday aku ni ...
trime kasih byk2!!!!





p/s: salahkah kalau kite rindu pd org yg sentiase ade di hati kite walaupon hakikatnye die x igt kite pon..dan pd hakikatnye kite skrg sepatutnye merindui org lain..bkn yg berada di hati kite..

No comments:

Post a Comment