Friday, July 8

ape citer skrg ni?

hahahahah..


aduh!!!
boring la blog ni..
dah xde citer best je aku tgk..
hehehehhe~





sy, sebagai owner blog ini jugak xtahu nk kate ape..
citer kureng la...


sbb skrg ni aku busy ngan kelas yg semggu 2 kali je tu..
asemen pon dah dpt..
nk wat xde mood lagi...
nnt la..
heeheheh
(kalau syg aku bce..die kate:xkan nk main2 lagi awk ni..)
ampun ye!!!!heheheh






org kate..
kalau kite mmpikan seseorg..
maka xkan jd kenyataan la utk kite bersama org tu di alam realiti..



oh!!!!
melepas la aku..
hahahahah..
(keadaan: masih x bersyukur ke dpt bf sebaik bad tu!!!hish2!)





gurau je la..
aku cume menyatakan ape yg aku bru bce dan sedari..
heheheheh


mmg btol..
kalau kite selalu mmpikan seseorg tu..
maka x jd kenyataan la utk kite ngan die..
mmg terjadi pon...kpd aku..mak aku jugak..




yg paling penting..
ajal maut jodoh pertemuan telahpon ditentukan oleh Allah, iaitu qada' dan qadar...




dan aku bersyukur dgn ape yg ade skrg ni..
awk mmg baik utk sy...
walaupon kdg2 nakal..hehehhe


like2!??hahahah





sekian..
citer sy...



wahahahaah!!!boring giler!
aduhai~

No comments:

Post a Comment