Sunday, July 24

tamat sudah...

aku start pon dah tgh2 jln...
tp aku tetap jugak tertarik ngan nye!!!




hahahahahah...
kontroversi terhebat!!!!





adeh...
giler citer cinta...
nak2 plak citer korea...
hero hensem kacak bergaya...
walaupon dorg dah berumur..hahahahah...

heroin pon x kurg hebatnye..
cute..comel...




hahahahah..
jln citer pon mmg best giler!!!
mcm mne la aku x tertarik..
satu2 citer smua nye aku suke...



kali citer babyfaced beauty pulak!!!


itu die!!!
pasni xtahu la citer ape plak aku follow..huhuhu


dan oleh kerana aku separa obses ngan citer ini...
ni die!!!!
aku nk tdo dah ni padahal...
tp aku terigt gak nk post dan cr smua2 bende ni!!!!




sanggupan jer baizura ni!!!!
hahahahaha











siap ade part2 lagi tu!!!heheee


yg ni plak jang nara nyanyi!!!such a cute voice!



yg bwh ni cume tmbhn jer...
tp xpela...tgk je la kan...












sekian...ending mmg best..
jarang nk jumpe ending citer korea yg mcm citer ni...heheheh

No comments:

Post a Comment