Thursday, April 21

yay!!ini yg paling kami suke..


EXAM!!!!!!




yah!!
exam...


suke nye ngan exam...
best sgt~~~~~~



hahahah..
mne de student yg suke dgn exam..
assignment2 tu smua...


xde mkne nye la mereka nk wat kalau x dipkse...


26hb dan 29hb...
tarikh exam kami...


mmg terbaik la..

jauh2...
ade mase nk study...
study nnt mmg sure2 la last2 minit...
nme je baizura...
hehehehhe



utk kwn2 kelas...
gud luck ye korg~~~
(walaupon sbnrnye dorg x bce pon ape yg aku tulis ni..heheheh)



utk kwn2 terbaik aku: jasni, nab, del, mazidah..
good luck ye my dear fren!!!



lg??
nk tulis ape ek?


ntah...
blaja je la kan...
hahhahaha



jgn nnt aku jd mcm ni sudah la kan!!!!
hahahhah


biase nye mcm tu la...
yg paling aneh!!!!

asal nk exam je aku demam..
penyakitkah tu?????


smpai skrg aku xtahu..hehee

No comments:

Post a Comment