Thursday, April 21

hati yg telah kau sakiti...

heheheh...

(harap tiada siapa terpengaruh dgn title post kali ok!!hehehe)



time nk taip entry ni aku tgh dgr lagu tu ler...
sebelum tu ade bce novel best pnye...


best sbb pnjam dr org..
xperlu beli..
hehehehe


tp mmg best pon citer die...
kisah cinta sejati yg byk rintangan nye...


jodoh yg Allah tetap kan tapi kena hadapi byk dugaan demi menduga cinta mereka..


"Allah xkn menduga hambaNya dgn dugaan yg hambaNya x tertanggung"



btol2...
smua dugaan Allah adalah utk kite hambaNya yg lemah..
dan Dia tahu kte mmpu...



bile sebut2 pasal jodoh ni..
terigt plak kt bad..
my dear syg~~~




hehehehe


dulu...
die xde..
skrg die ade...
syg aku...heheheh


penah dulu..
aku penah ngadu kt mama...
ma..boring la xde boifren...


sbb aku ni jenis2 kalau mama aku kate x suke..
mmg aku tolak keras2!!

aku nk mama trime pilihan aku...
dan dtg la en badrulhisham..

malu2 tp berani jugak dtg umah jumpe mama abah...
nice!!!



dan skrg..
alhamdulillah...


die masih bersama aku...
dan aku sntiase mendoakan jodoh kami smpai bile2..


heheheh..


adeh~~~

malu plak rase nye...
citer kt cni...
tp xpela..

sbb aku bangge dpt bad sbg org yg syg aku...hehheh

No comments:

Post a Comment