Saturday, April 23

sekali lagi ..

heheheeh...
oleh sebab skrg ni mood aku tgh x menentu...

jadi..
para pembace sekalian...
sila lah bersbr..

anda akan sntiase mmbce post2 yg jiwang2 tahap aku sndr pon kdg2 rase geli...
hahahhahahah




sebut pasal jiwang2..
aku sebenarnya xde la jiwang sgt pon..

rock2 kapak gtu..hahahah



tp sejak2 bercinta ni..
bercinta alam dewasa (umur mmg tua pon) ...



aku mnjadi seorg alien!!!
alien a.k.a org yg berlainan~




heehhehe...
rindu lagi...

rindu lagi..

tp die pon busy...
tggu la nnt die dah anta projek die smua..

kalau still gak x layan aku...
mksd nye ape tu???



hahahhaha
xde la...
yg penting keredhaan kite kan...

insyaAllah...




bile renung2..
jd takut nk hadapi masa akan dtg...

alam keje..
kawin...
anak2..

hidup senang...susah..



hish!!!biar la..
merepek plak ptg2 mcm ni...

bukan reti nk g ngaji ke...
study ke..

kan bgus...
hehehehehe



yg pntg..aku rindu lagi!!!!

hahahahahahah

die tahu ke??

No comments:

Post a Comment