Saturday, April 9

kerana kau!


kerana kau..
ku jadi begini..



oh~


nmpkah anda smua???
laptop klasik cik baizura telah hancur dimkn oleh tuan nye sndr...

kasihan~~~~~

heheheheh

aku tidak bersalah..
aku mmg ganas...
tp aku x sgke laptop klasik itu telah hancur di pecahkan oleh aku...
nasib baik leh gune lagi...



cume xleh bwk kemne2 sahaje la...

dan disebabkan itu...
aku telahpon "mencurik" laptop mahal epul...
utk di jadikan bahan di bw kemne2 sahaja...

best pakai laptop die ni..
batery tahan lame...
yg xbest nye...
keyboard die la..


dan lembap ckit..
laptop klasik tu jugak yg laju..
hehehehehe



tu die!!!laptop epul...ehheheh





eh!!!!
ape ni????





hheheheheh

aku tidak tahu...
ni gmbr megi aku!!

aku suke megi~

stress asemen: bermaksud..mkn megi hari2!!!

hahahahahhahah

No comments:

Post a Comment