Sunday, April 10

hikmat memberi nikmat!

mcm selalu kite dgr la kan...

sesuatu yg terjadi tu ade hikmah nye...

btol la tu...
aku slalu dpt hikmah nye slps ape yg terjadi..
walaupon kdg2 x penah serik...

heheheheh(baizura yg degil~~)




dan td...
aku dpt tahu..

bahawasanya..
assignment ni mmg terlebih2 hikmah nye...

antaranya:

1. membuat anak2 dara seperti aku yg kuat membuta ni...bgun awal pagi...tdo pon kejap je..

2. membuat kan anak2 dara yg bersaiz aku ni kurg mkn...mkn pon kdg lupe...(kebanyakannye x la...hahahahah)

3. membuatkan aku menyedari bahawa mase itu emas!!!gold is time ke???hahahah

4. membuatkan aku rase ni la mase nye aku nk buktikan pd smua org..aku boleh!!!!(selame ni aku xleh ke???hahahah)



itu je kot...
hehehehe

tp yg paling penting...
aku mmg dah brape hari dah tdo kt tikar mengkuang beralaskan bantal leper ni ha...
(bukan mengkuang kot!!!drama lebih~hehehehe)


aku bgun pon awal..
azan lom berkumandang pon aku dah bgun..
tp tdo blk..heheheh
azan berkumandang..bru aku bgun...
heheheheh


tp pas subuh aku x tdo tau!!!!!
hish3...
kalau x...kul 12 nnt aku bgun..heheheh


dan paling2 penting..
rajin btol baizura wat srpn pg2 ahad ni...

hah!~
nmpk tu!!!!!!

sarapan x brape nk diusik..
sbb aku busy menaip...
hheheheh...


blkg srpn tu ade plak kertas2...
tu bru separuh...

hahahahah



so~


assignment mengajar erti bangun pagi kpd baizura~~~

hehehehh

No comments:

Post a Comment