Sunday, April 3

experience never end!

bukan pertama kali aku mengalami situasi ini...

sebab aku penah hadapi smua ini sebelum ini..
cume kali ni..
ade tmbhn sedikit...
heheheheh



kali ni masih lagi pulang ke umah meru..
tp x smpai 24 jam aku dah balik ke kolej smula..
hebat x hebat la aku..hehehe

kalau org lain..naik kete..
aku naik transport awam beb!!!
hah~

menyahut seruan kerajaan...
menggunakan public transport..
hehehehe


mcm biase la kan..
balik time2 org nk balik keje + budak2 kolej pon nk balik kmpg dorg..
aku ni salah seorg la dr mereka2..

xpe la...demi nk jumpe ibu tersyg,aku sggup...hehheheh
(alasan jer padahal nk amik laptop epol...curik jap..hehehe)
tp mmg aku rindu mak aku pon..sape je la x rindu mak sndr kan...


bersesak la aku menaiki tren..
mula2 tren..xlepas masuk..
xpeh!!!
tren kedua..lagi 10 minit..
tgk la yg beratur pon dah ramai..
ni belum lagi aku amik part2 belah2 sane...
sabar2!!!

okeh!!!sedia!!
xboleh jugak...sipi je..tp org xnk masuk ke dlm..sbr2!!!


sebelum aku berundur diri tu..
ade plak sorg mkcik ni...
wah!!!mengamuk bukan main...
terkejut jugak aku tgk mase tu..

hahahhahahhahahahahaha


last2 aku tgk..mkcik tu beratur kt tmpt lain..heheheh..
cian makcik...


lepas la aku 2 tren bgtu sahaja..
ye xpela..aku redha..

peluh aku jgn tnye la kan...
mmg berpusu2 kuar dr dlm bdn aku ni!!!hahahaha


xpela..tu nme nye senaman dlm diam..
berdiri je pon leh kurus beb!!!
sihat!



mmg busuk ar!
xpela..sbb epul amik...
kalau my dear yg amik..
mmg aku mndi minyak wangi mase tu...hehehhe




dan balik dr meru ke kolej plak..
pengalaman dan pengajaran yg aku blaja adalah..
kite sesama manusia adalah utk saling menceriakan antara satu sama lain...


knpe ckp mcm ni?





sebab..............
pilot tren aku naik tu mmg hepi banget la!!!
(pemandu nye la..heheheh)


cara die sebut name2 stesen tu mmg lawak giler..
siap berirama lagi...

mmg org ngejek..
tp sebenarnye bnde tu la wat org hepi...
smua org dlm tren gelak..
aku yg masam2 pon leh hepi..tergelak2....



so??
sbnrnye...
mcm2 cara kalau kite nk wat org2 di sekeliling kite ni hepi...



smile always ok!!!

No comments:

Post a Comment