Sunday, April 11

why?????


aku x phm btol la org yg buang2 bayi ni.....





ape dorg x kesian ke kt budak tu????




haish....pelik...aneh la aku rase....





mcm mne nk sedar kan dorg ni ek????





bile dorg buang2 bayi tu....dorg xrase berdosa ke????





cube tgk muka budak tu.....tgk...tatap baik2...mcm mne kite susah2 kuarkn budak tu dr rahim kite....x syg ke....




xphm la aku...payah2 bwk budak tu 9 bulan...then...dah lahir buang dlm tong smpah....ade yg bakar lak tu....





kalau xnk...bg la kt sape2 yg xde anak tu...yg nk anak pon merana sbb xde anak....yg dorg ni leh beranak...leh plak di buang budak tu...yaAllah...aku x phm mmgnye ni....





buang gtu jer...hish...





ape dorg x rase mcm ape yg aku rase ke????kalau dah besar budak tu...kan leh jd comel mcm aku.....hehehehhe

hah..kan comel tu.....maap...interframe jap...heheheh



tolong la sedar...kite ni kt dunia bkn selame2 nye.....esk2 kiamat...igt budak yg korg buang tu leh tolg korg ke.....makin korg seksa sbb buang dorg ade la....




knpe la kalau nk wat jahat tu x pk balasan Allah...hish...xphm aku....





sedar2 la kite...kite dah akhir zaman dah ni....




hargai la ape yg Allah beri....itu adelah rezeki...



entry inspiration by ondscene blog...TQ~

No comments:

Post a Comment