Friday, April 9

hari ini (part 2) ...

hari ini .......











kenape??????








hari ni aku nk cipta hari besar.........






mcm mne??????







senang jer.....








tulis kt blog besar2 mcm ni.....



agak2 leh di approve x???hahahaha



nk tulis ape????











baizura badar......









knpe????






rase aku dah gile x?????






hahahahahhahaha






aku mmg agak sengal otot....




sebab nye...present aku hampeh td......sbr2.......







tp skrg...aku masih kepikiran lg......






mcm mne nk ilangkan????







xtau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






tp aku rase esk adelah solution nye........






sebab aku dpt jumpe mak aku.....














ooooooohhhhhh...mak aku...huhuhu





so...the moral value is....kalau korg wat presentation...xyah la prepare...prepare iye2 pon...mark kureng....stressss...tp x kuar...kakakakaakkakakak

No comments:

Post a Comment