Friday, April 9

akibat (part 2) ..

org ckp....jangan tdo lewat.....aku pon mmg xleh sbnrnye kurg tdo ni...tdo kan penting...hahahhahah




but this mlm....aku terpkse melekakan mata utk tidak tidur...sbb asemen x siap lg....esk nk anta....then...ade presentation plak tu...adoi...



tgh aku selongkar2 buku finance aku yg cabuk ni....aku terjumpe satu tiket....bru aku terigt....ari tu aku blk meru....aku bg duit tambang 1.00 dlm bentuk syiling....tp oleh sbb syiling tu la aku di bg tiket 80 sen.....hish...x aci..mmbazir je aku pnye 20sen....


ni la die tiket nye...hehehehh


then, dlm aku memenungkan diri dlm bus tu....aku terpk lak...mcm mne lak kalau tibe2 die dpt kesan aku pnye tiket 80 sen...tp turun kt pekan meru....adoi....gelabah2....pk jauh sgt....hahahahha



aku dah pk nk jwb jer...aku byr 1.00....pemandu tu yg x tgk btol2 brape aku bg...so....bkn slh aku....




ke aku nk jd baik ckit ek?????bg je la lg 20 sen....hahahahah



tp aku terpk blk....kot2 aku kena denda....dlm 10 rggt ke....ayak...merana2...hahahahah





so...kesimpulan di sini...aku sebenarnye nk luah perasaan jer kt blog kesygn.....tp ini jer citer yg best kot....hahahahahahah




doakan aku leh wat present esk yeeeee.....

2 comments:

  1. salam.....ukhwah,

    salam..singgah..mohon izin follow ur blog..

    ReplyDelete
  2. salam....sila kan...sgt di alu2kan......

    ReplyDelete