Friday, April 9

di sini aku bercerita ...

hehehhe...tajuk sgt rare..kekekke



knpe lak rare???ntah...bantai la...xpenah jumpe dlm blog aku kot...hehehehe



actually aku nk citer ni jer....



my beloved belongings:

  • bantal busuk dan selimutnye...
seperti yg aku citer before2 ni....bnde dua ni...jatuh di no 1 atas sbb aku sndr yg nk letak la.....hehehehhe

oleh sbb dah penah letak gmbr before ni...aku xnk la letak lg....malu...kekekekek
  • hp oren ngan hp pinjam dr ripin...
hp kesygn jgn dilupakan...penting tu....kalau x mcm mne nk tepon mak tersyg....juge abah tersyg...heheheheh

knpe hp satu lg pnjam ripin????sbb aku suke...hehehe...hp die best...so...sbg kakak..aku ade authority utk meminjam dlm kadar wktu yg pnjg....die penah gak mintak...die ckp...aku nk pakai...ahhh...xde2..aku ngah pakai...ko kan byk hp...heheheheh..kakak yg sgt baik...kekekeke
  • laptop lame ini...
laptop pemberian abah tersyg.....abah belikan laptop yg versi lame ini bile aku first2 masuk kolej ni.....huish...mse tu...harge laptop mahal tau...huhuhu...so...oleh sbb itu la aku syg laptop ini....walaupon byk yg dah x btol....
  • ridsect....
kenpe ridsect????ridsect gud night x di ganggu nyamuk...hahahaha....ridsect adelah bnde yg x ternilai bg aku....kalau kt bilik xde ridsect...boleh mati oooo...why??

bkn sebab aku suke bau die atau ape ye....ianya sgt pnting dlm mmbunuh lipas2 yg berkeliaran di kolej ni....hish...lipas2...kesian ko...hahahhah
  • brg2 pemberian si dia...
actually...ni la bnde utama yg aku nk citer sebenrnye...heheheh....ape si dia bg kt aku ekh????

ni die...:






ade lg satu..tp aku xtau la aku letak mne....huhuhu..tp aku mmg simpan...mls nk cr la pule.....


  • botol air kecik2...
botol air pntg....sbb aku suke bwk air kemne sahaje...same mcm mak aku....mak borek..anak rintik2 ujan....jgn ujan lebat...nnt ade guruh...hahahahahahha....ngarut...

  • pil chi kit teck aun
the last thing is pil ini......penting sgt2...sbb aku ade mslh perut yg serius....hhhahaaahaha






so...korg ade ke???hahahahhaha



byk brg kesygn sbnrye...tp yg tersenarai hanye itu...heheheh..ok la tu...byk gak pe kan...

No comments:

Post a Comment