Sunday, April 11

begini rasanya..

nme pon perempuan kan....mesti la hati tisu....serock2 aku pon..aku tetap ade hati seperti hati pompuan lain...


so...utk saat keblurran aku pd wktu ini...aku telah pon menatap lagu2 jiwang...mgkin kena ngan jiwa aku..sbb tu tibe2 jiwang...ehheheheh


~~bisikan rindu~~

Ku tahu di hati mu
Kau selindung bisikan rindu
Berlabuh bayangmu menagih kasih sepiku

Kau pernah mu bertamu
Yang telah ku serah hidup seluruhku
Dan hanya dirimu kan ku ingati selalu waktu

Sengketa menjauh kita bersama
Asmara terluka beralah air mata
Ku inginmu selama dengan janji setia
Tanpa ragu berbicara cinta
Kau segala

Ku setegar menunggu
Walau terulang menyayangmu tulusku
Kau pergi berlalu kemaafanmu dambaku

Percaya mu mahu ku begitu ke sisimu
Kutuju bisa abadi bertemu dalam kalbu

Kuingin mu selama dengan janji setia
Tanpa ragu bicara cinta
Kau segala
Kau segala


tadi lagu lain...ni lagu lain plak....tibe2 rase nk post lagu plak....oleh sbb lagu ni yg aku jumpe dan lirik agak menusuk hati lara baizura....maka terpost la lgu ni...hehehheh


~~yang terindah~~

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


maka.....perlu ke bercinta???perlu kalau dah jumpe the right person....=)

3 comments:

  1. aku stuju .. hahahaha

    ReplyDelete
  2. hati baizurah ade tman yg penuh dengan bunga2 berkembangan...

    ReplyDelete
  3. hahahahha.sesungguhnye baizura mmg ade hati yg bertaman...korg je yg tahu.hahahaha

    ReplyDelete