Wednesday, April 7

kwn2 ku yg pemurah..

wah..lame nye x menulis kt blog kesygn.......



maafkan diriku wahai blog kesygn....aku sgt busy ngan asemen dan juge tdo....hehehehhe...tdo itu penting...kekekeke




oleh sbb rase berslh yg amat2 ini.....aku ingin mendedikasikan entry kali ni berbau2 khidmat masyarakat....heheheheh



ujung bulan 3 ari tu....telahpon berlangsungnye activity menderma drh di lobi kolej aku......



selalu nye...aku mmg nk derma darah.aku suke...kurgkn darah dlm bdn...huhhu...



tp pd hari itu....aku tidak boleh menderma kerana aku bru je kena inject sbb sakit tuh....dan bru mkn ubat....aku juge ade mslh pompuan pd ari tersebut....huhuhu...bkn alasan ringan ye....




jasni pon x dpt derma...sbb die pon ngah mkn ubat....



maka...tinggal la del ngan wawa sahaja....nabila takut jarum...mmg xkn menderma la die...xphm2...huhuhuhu...ampun~


then...inila picture2 di tmpt kejadian....hehehhehe:


mase ni wawa dah habis derma...aku lupe nk amik gmbr...huhhu


dalila yg sgt hepi sbb dpt derma darah....makin kurus la si kurus ini...ehhehehehe


tgk la beg darah die....kalau x nurse tu ckp nk amik 2 beg...die xnk lak..ahhahahahahahah


maka....dgn itu...derma lah darah....kerana darah itu amat di perlukan oleh yg memerlukan.......


peace no war~

No comments:

Post a Comment