Tuesday, March 15

tentera berkuda!!!

ye!!
aku ade angkatan tentera berkuda!!!


ha...
ni yg best jd aku ni...

nnt aku kawin..senang..
sbb aku dah ade org nk rewang...


aku xtahu la kalau2 smua ni ade kena mengena ngan sejarah abah yg pernah berkhidmat sebagai tentera mgkin....

xtahu la kan....


tp...

kemne2 pon aku g...
mahu pon aku di umah...


aku akan di temani oleh bodyguard2...
cewah...

xde la..
citer sebenarnye..


adik2 aku sebenarnye ramai sgt...
boleh wat satu wilayah kalau di kumpul2..hehehe
(nmpk sgt nipunye!!!hish3)



citer nye:
kwn2 adik aku smua tu..
dah jd mcm adik sndr...



sbb dorg sgt ok ngan family kitorg...
mcm umah kitorg tu...
tmpt perjumpaan mereka la org kate..
xpela...senang mama nnt...

ade yg tgk2 kan..
hehheehe


aku blk kolej pon..
setiap kali epul anta..
ade je yg ikut..
teman epul anta aku...

bgus!!!
cemerlang...
terbilang!!







tu dia!!!

cye kan??
heheheheh


dorg ni mmg setia la...
hehehehe

No comments:

Post a Comment