Tuesday, March 15

ape la nk jadi ni...

ape yg terjadi kepada ku pd baru2 ni???


hah!!!

ni die...


cerita 1:

pd suatu mlm yg indah...
(indah la jugak..)


aku menemani patin keluar berjln2 bersama adik nye...
oleh sebab die dan adik nye lom mkn...
dan aku ni walaupon dah mkn..tp lapar blk bile ade org nk belanje...
(heheheheh)


aku dan mereka pon mkn la di suatu tmpt yg amat2 la misteri...
aduh!!!


mkn plak char kuew tiaw yg lazat tu ha...
mmg mkn x pndg mne2 la...heheheh



dan selepas itu..
aku ni plak gatal2...
mnyuluh2 ke bwh kerusi..

sekali tgk!!!

mak aih..ni syurga lipas ke ape...
byg kan la...
aduh!!!

aku benci lipas!!!!


dah terbyg2 plak lipas2 tu sbnrnye tgh berterbangan di sana sini...aduh!
seksa aku jgn tnye la kan...

xpeh..demi char kuew tiaw yg lazat tuh..aku brani2 jer..


smpai la satu tahap..
aku terpkse gak jln atas kaki lima tu...
kena la kan..kalau x mcm mne nk pulang?
aduh!

xpeh..patin kan ade...
die leh protect aku...


tp mmg tidak sama skali..
akhirnye aku kecundang dgn lipas2 itu...
aku melompat2..
smpai kaki aku terkehel...

dan akhirnye...
bengkak smpai ke hari ini...


nk duduk antara dua sujud tu yg perit tu...
aduh!!!


itu la citer nye...

lipas + kaki bengkak!


sabo je la aku!



cerita 2:








will be continued after this!
hehehehe




---------------

No comments:

Post a Comment