Friday, March 11

tahukah anda?

yah!!!

sempena waktu2 senggang yg aku sengaja2 wat senggang ini...
(asemen byk kot nk kena wat!!!hehehe)
aku ingin mengongsi sesuatu...


heheheheh


apekah itu??

tahukah anda???
kenapa manusia suke tidur???




actually...
ianya lebih kpd aku yg suke benar tido...
aku pon xtahu la...teruk bebenor nye...



xkire la waktu aku byk asemen ke..
waktu aku nk kena study...esk nk exam ke...

aku lebih pentingkan tido dr smua2 tu...



dan...

pagi td..
aku dpt satu jwpn yg pasti!!!



heheheh


kenapa baizura sgt suke tidur..

sebab nye...


dlm tidur saje aku leh dpt ape yg aku nk...

hehehehhe


contoh:

1. bertemu dgn org yg tersyg..bf..dan yg sewaktu dengannye...hehehhe(nakal2)

2. dapat shopping..dlm mmpi..aku kerap dpt shopping ngan puas!!!heheheh

3. dpt bwk kete tanpe takut2...rilek je aku bwk kete unser abah yg gabak tu..dlm mmpi k...

4. kawin ngan anak raja...aduh!!!ni part paling aku suke..heheheh

5. part mmpi aku paling best ialah..aku ade wang berjuta2...hahaah..kaya den..dlm mmpi je la..



ya!!!!sebab itu la aku suke tidur..
tidur kena cukup..x cukup pon aku tetap nk cukupkan..
hheheheheh


ape nk jadi la anak dara sorg ni...

mcm mne nk jd mak org mcm ni?


no komen!!!hehehehe


mari la kite same2 bersengkang mata pd mlm ini..
utk mmbuat asemen yg tergendala...

yay!!!!


No comments:

Post a Comment