Tuesday, March 8

kami syg mama + abah!!

tanggal 1 march..

it was my mom n dad annivessary...



hehehhe

dah 24 tahun dah!!
alhamdulillah...
mereka bahagia...
dikurniakan anak2 yg baik2..comel2 plak!!!
hehehheh(perasan kejap!!)



semoga abah dan mama bahagia ke akhir hayat...
trime kasih sebab jadi mama dan abah yg terbaik tuk kitorg seadik beradik!!!hehehe



kitorg pon bersyukur sgt sbb lahir kt dlm keluarga ni...
alhamdulillah..xde lagi persengketaan..

kitorg di ajar utk hormat antara adik beradik..
saling syg..saling tolg mnolong dan jugak bantu mmbantu...

alhamdulillah...


panjang brjela aku meluahkan perasaan ye..
rase mcm nk ngis plak..heheheh


dan disebabkan aku pulang ke umah...
tuk meng"collect" data...

kami pon terlah mengepaw mama dan abah tuk belanje mkn kt luar..
best2!!!semgt la ckit kan..hehehe



hish adik!!xde gaya lain ke ko??hehehe
cewah!!konon hensem la tu..hehehe
bosan la tuh..menunggu mknn x smpai2...heheheh

tp.....
dah smpai satu restoran ni...
smua nye jd spoil..
disebabkan oleh sekor bapok ni..
hampeh tol!!!

gmbr dpn mmg gmbr abah...tu ha yg kt blkg..hampeh tol...konon2 die tahu la aku nk amik gmbr die..tahu pon takut!!!!!(jasni ngan nab tahu betapa marahnye aku ngan bapok tu..)


mmg xkan la aku dtg lagi restoran tu..
bangang btol perangai bapok tu...


lupekan pasal bapok tu...

semlm...ipin dgn baik hati nye...
telah menyaport kek dan kfc...

bg pihak kami seadik beradik tuk mama ngan abah...

yay!!!kek ni aku support gak!!!heheheh...support dgn menggunakan diskaun2 yg aku dpt...best!!!!sedap lagi..



kesimpulan nye...
selamat hari ulangtahun la ye utk abah ngan mama aku...

smoga mereka kekal..
insyaAllah...amin...


kami syg mereka!!!

No comments:

Post a Comment