Tuesday, March 29

adakah dunia ini mmg di akhir zaman?

knpe ni!!!???

dunia akhir zaman?


kalau dgr..mmg takut..


tp kalau bce citer aku ni..
lagi takut kot...


sbb aku xpenah jumpe manusia begini degil dan bermuka xreti malu dan x phm bahasa mcm tu...

die pikir die sape...
alih2 kan brg aku plak skrg!!!
dah la xpenah berterima kasih ke..
mintak izin ke...sentiase sakitkan hati aku!


kena perli pon xreti malu lagi tu!!!
die ni ade telinga cap ape agak2nye???

hampeh taik kuda tol..
aduh...
aku xtahu nk ckp ape lagi...

yg aku pelik nye...
pintu blkg tu die nk bg sape masuk???


hantu?
jin?
perogol?
pencuri?
perompak?
peragut?


mmg otak letak lutut la org ckp..
hish!!!


hari2 wat aku stress..
bangang tol!!
sejak die masuk umah aku ni..
aku xpenah hidup tenang..
perangai x serupa org..
xphm aku...


konon2 nk senyum2 ngan aku..
tp blkg aku..biadap!
hah!!


mood marah aku dtg blk!!!

maaf terkasar bahasa~
aku dah xkisah org kate ape..
geram tahap nk bunuh cicak kt dapur tu..

kesabaran manusia ade batasnya!

4 comments:

  1. geram tahap nk bnuh cicak kat dapur
    hahahahah lawak ayat tu...tp cool!!
    jgn lupe cicak umh aku skali eh..hahaha
    sbr ye bai ye..musim stress gini..

    p/s:xyah reply..

    ReplyDelete
  2. aku nak reply jugak!!!hehehhe
    kalauu di ikutkan hati..aku nk bunuh je burung2 gagak sekali....tp masih leh cool....aku bunuh cicak je la..sunat kan?

    ReplyDelete
  3. heheheh...yup!
    sape lagi kalau bukan housemate..dak junior plak tu..sbr je la..heheheh

    ReplyDelete