Sunday, May 30

sgt puas hati...

29hb mei...




hari paling memenatkan....




tapi!!!!!





best giler....




kitorg...pg2 buta menyiapkan 500 biji burger....


mmg kaw2 penat la kan...dgn keadaan kitorg x tido langsung....habis niaga...terus on ni pulak....mula2...keje agak slow....then...laju plak...mane x nye...kitorg dlm mase 2 jam...seratus pon belom...hah...kelam kabut la kejar2...giler kentang la...hahahahhaha



dlm situasi tu..mmg ape yg xpenah wat...kitorg wat la....lagi2 aku...ade je yg x kena...hahahahha





nasib baik kitorg sempat anta,...alhamdulillah...selesai la smua nye....





pastu...aku kena blk klang lak...mak aku memanggil....




dlm tren..aku mnjang la tido kan...syok gak tdo dlm tren...tup2...smpai klang dah...nasib baik aku sedar...kalau x...lajak smpai pelabuhan klang....huhuhu




then...tggu la epul amik..smpai umah...solat2...terus tdo...smpai mgrb...





mlm nye...kami sekeluarga celebrating la satu family sempena besday mama, ripin, epul...





mkn besar pnye!!!!!!!!!!!!!!



aku lupe lak nk amik gmbr mase tu..busy mkn...lapar pnye pasal..heheheheh





then...bergerak la kami ke i-city...yg org ckp2 tu....tu la die...aku mne sempat nk g..niaga jer...hehehehehe




kt ctu..jgn tnye la org nye gak mne kan...bpk giler ramai...abah aku pon...memaking kete bkn main jauh....nasib baik bru pas mkn....so..leh la kami berjln....


dan gmbr2 yg dpt aku rakamkn...bersama adk2 aku :


mula2 kitorg menapak...dah start amik gmbr...hnset murah pon leh amik gmbr tau...kekekekek


wiwin ngan adk...mmg mnjang dorg la kan...hehehehe


tidak lupe jugak mama dan abah aku...adk tu..sebok jer...hahahhah


heheeheh...aku jugakk....hepi giler...dpt g ctu ngan family aku....=)



peace ^^


semak la adk ni...adoi...nyempit kt tgh2....klakar lak tu muka die...hahahhah


beriye2 die hah...adk pon same...ape jer...



si ripin...kasut sgt aneh...sebelah pink...sebelah kuning...pape je la die ni..tau la awek die bg...hish

mcm kt luar negara la pulak kan...paling cntik...warne purple...



ripin ngan tanduk setan die...mak aku bsing...die wat bodo jer...ape jer...i love all of them!!!!



yg di sini...pokok kecik2...blkg nye...pokok besar2...


merak kayangan telah turun...ingin mengangkat epul dan adk...hahahahahah



natang ape ek ni???aku pon lupe dah..x nmpk lak tu...hahahahha


ceh...iye2.. je...bnci2...


adk aku....sgt comel...mcm aku...hhahahah



renungan seorg playboy...hahahahhah




so....inilah saat2 paling gumbira la kan...best ar...abah mama adk2 aku....fuh..mmg sporting.....




aku ade...korg ade???huhuhu

3 comments:

  1. wow...500 biji beger...kuntilanak maner yg makn bege tuh???hebat2..tahniah2...hehehe
    nway aku x de tempat nieh laa...jeles2...jom kte g sme2...ahaks...

    ReplyDelete
  2. hhahahah...tau xpe...kitorg dpt job utk kementerian la sham...tu yg byk benar....huhuhuh..ko xde kan????kekekek..meh la dtg selangor....bru la dpt....hehehehhe

    ReplyDelete
  3. baguih2!de duit wooo jual burger smpi 5oo..
    psni ko jd delivery ak!
    antrkn burger tuk ak..hahaha

    ReplyDelete