Monday, May 10

oleh sebab .....

kali ni....



oleh sebab ari ni aku off...x keje...dorg yg open gerai burger kami.....




aku telah pon mmperolehi mase utk menengok citer adamaya...tv3 tu ha....





citer romantis yg best....heheheheh





layan feel oooo...ujan2...hehehehe





melepak di hadapan tv smbil memasak sambal di dapur....nyamannye....kekekekek(kalau jasni ngan nab bce ni...mesti jeles...kekekek)





mmg nyaman la...hehehheh





smbil2 tgk adamaya tu...tgkap feeling la aku kan...heheheheh




dan aku dpt satu ayat:
"rindu itu anugerah, cinta itu pengorbanan..."


"desire is gift, love is sacrifice..."




peh...mmg layan la....amik ko...igt aku rock2 ni x de feel ke...hehehehe



tp mmg btol kan...kalau nk syg seseorg tu...mesti akan ade pengorbanan yg harus kite wat utk org tu sndr dan jugak kite sndr....dan pengorbanan tu sndr adalah atas kerelaan kite tnpe pksaan dan ianya pasti akan lahir dgn seiklas hati kite....




kekekeke....ayat2 yg leh wat novel ni...kalau leh wat novel time aku busy2 ni ok x agak2???hahahahahah




selamat la kite menyayangi sape yg kite nk....=)




peace no war~

No comments:

Post a Comment