Wednesday, May 19

rahsia kini bkn lg rahsia...

fuiyoh...tajuk nk gempak..hahahahha




xde la...igt x??aku penah ckp...kitorg ade secret...hehehhehe




aku rse...ini la mase yg paling sempat kitorg nk citer...slh2...aku citer la..ni kan blog aku...hehehehe



kitorg ni..sebenrnye berniaga...heheheh



kate amik kos business kan...try la wat business..konon2 nk apply kan ape yg boleh la...




business baik pnye...mat salai pnye produk kami serve kan...heheheheh


tu die..burger2...order...beli2...kekekeke



burger pon baik pnye....aku pggil...burger "gerenti knyg" ...hahahah





aku ni...tugas xtahu la wat ape....





tp...aku paling suke part ni jer....





dik...burger dik...meh la try burger kitorg.....





stiap kali aku turun jage burger...suara aku la berkumandang....nk suh jasni ngan nab...harapan la...hahahahah




ayat2 formal tuk aku yg manjang pegang buku order....dik...burger dik.buah pon ade..(smua org aku balun pggil dik...ahhahah)




kadang2...ok jer....ade yg terus singgah...


kadang...ade je yg xnk pndg lgsg..konon2 kitorg ni jual burger jer...igt ape...hish...dak degree tau...(blagak kejap jer...kekekek..)


kebykn yg toleh snyum blk....akan mndpt senyuman la...kalau yg blagak...amik ko..kena maki la kan...konon ape jer...biase la kan...nme pon customer...even kite sndr pon....kdg2..x heran...tp aku x tau...aku sgt peramah...hehehehe



sepnjg sebulan...byk la perkara kitorg lalui...mcm2...pengalaman paling besar yg aku ade la....





duit pon habis byk...1500 kot...bile nk dpt blk???huhuhu




dgn cuaca lg...giler kentang la....




kitorg byk menghadapi hujan la...tp ok jer..sejuk..best..hehehehe




drpd panas terik..abis kulit I....hahahah




aku mmg dah itam dah pon....mak aku pon kate...




dan berat bdn ku...mendadak la gak turun nye....





bygkn la kepenatan kitorg...tmbh plak mkn x tentu....




tp...mama aku kate...29 ni...ko blk x turun 45 kg...siap la...



mak aih..x agak2 lak mak aku ni kan....hahahahha....berat mak aku pon lbh dr tu...tipu la aku leh gtu....adoi...




dan aku...bosan2...amik la gmbr....hehehehhe


inilah stall mahal kami....hahahaa...burger2...hehehhe


tempat persembunyian jasni slalu nye..ini la die tmpt kitorg wat burger...di belakang tabir...hahaahha


buah pon ade dik....eh..tgk blk mcm dah habis jer..tggl dadih jer...beli2....=)


si cik del....asal sempat jer die ni....hahahha..tgh sapu2...leh benti...bls msg...del2...hahahhaha



itu la die...pengalaman2 kami.....esk2..aku amik gmbr lg la....


seronok business ni....time dpt duit la paling best....ahahahah





>>>mase pengambaran adelah waktu2 yg berbeza ye....hehehehe

*originality gmbr adelah btol2 dr hp mahal aku...hehehhehe...terus transfer ni....

No comments:

Post a Comment