Friday, May 7

kini ...

fuh...lega siot dpt buka blog kesygn....




kalau dpt bukak dan post entry...mksd nye...aku btol2 ade mase la kan...haish....



sekarang ni...kini la tu kan..aku amat2 la busy.....




giler kaw2 kentang pnye busy la....smpai aku xtahu nk kate ape....





kalau kentang tu leh msk...aku msk tau...kentang aku beli kt econsave tu pon aku x sempat nk msk....bygkn la...mengarut dah....hahahaha





kalau dulu...jadual aku pack ngan kelas jer...asemen....tgk tv...




kini????sekarang????





xde mkne nye lah smua itu....aku skrg hanya kenal tido jer....





penat oooo....keje sempena aku cuti sem sebulan ni....cuti2...kena dok kolej ni ha....




gile la...first time in my life...huh....





ape citer ek aku sebenarnye????





actually....kami berlima telah pon mengumpulkan dana2 dr sumber2 yg boleh dipercyai....




sorg RM1500...



peh...aku pakai duit sndr....dorg smua pinjam duit mak atau ayah dorg....




kaya gak aku ek???leh kuar RM1500 tu....hehehehhe...unsur2 sedapkan diri kerana ketiadaan wang ketika ini...hehehehe




kami telah pon mmbuka satu stall burger atas nama J&S Legend enterprise...



hahahah..nme nk best...kekekeke...nme tu dorg la pilih...kalau aku...aku nk jer bg nme...Makan2 La Selalu di Gerai Kami enterprise....ok x???hahahahahah



nasib baik la nme tu atas nme jasni...heheheh...kalau atas nme aku??jahanam...hahahaha




so...sekarang ni...kitorg telah pon beroperasi selame 4 + 7???? 11 hari la...hehehhe




lame gak upenye....tup2 dah 11 hari...tp aku rase mcm dah lame aku berniaga ni...mcm tipu jer....????hehehehhe




maka....kami telahpon menimba pengalaman baru....



dan yg paling penting.....




aku mmg turun berat bdn...kaw2 la kan...hehehehehe




aku amat bgge di sini...dah kurus...xyah g joging...korg niaga burger pon kurus ooooo....dgn syarat..jgn la balun burger tu sndr....suh org lain beli...hehehehhe




walaupon aku kurus...tp ade gak yg aku x suke...hish...muka ku....telahpon melegam...belang2...mcm kuda belang pnye muka je la kan...heheheheh



di bwh ini...aku ingin sertakan beberapa scene di tmpt kejadian...di hadapan pdg...di tepi kolej kami.....





mase ni..kecik lg tmpt kitorg....skrg dah makin besar dan byk brg....hish2..esk2...aku sempat...aku amik gmbr ye...dr pndgn hadapan...sisi...tgh...atas...bwh...blkg...smua la...gerenti puas hati...heheehh




sape kate nk kaye x penat???penat oooo...mcm nk mati pon ade gak...




baru kini kitorg tau mcm mane mak ayah kitorg cr duit...hish3...


so...hargai la duit ibu dan ayah kite....aku mmg sgt hargai duit yg abah aku ngan mak aku bg....korg????mcm mne ???heheheh

No comments:

Post a Comment