Monday, August 8

oh nabila!


alhamdulillah...
smua setel..




tggal tggu result jer nnt..
doakan yg terbaik ye utk aku!!heheheh




utk setel smua tu...
trime kasih byk2 kt sharif!!yg byk tolg aku utk hantarkan asemen aku...
thanks a lot to him!!!

hohohoho
x lupe jugak kpd nabila..
aku slalu jugak nih susahkan die...ampun ye nab!!!
heheheh...trime kasih byk2...
slalu bg aku tumpang umah ko!!!
siap bg mkn lagi!!!
tolg watkan asemen pulak tu...
^^

(dgn harapan nab bce la!!heheehh)


itu nab!!hahaha..aneh nye aku kalau amik gmbr dr dekat!!!ahhahah



then...start mggu lps..
dah x g umah nabila lg dah!!!
rindu jugak..sbb kt umah die ade kwn nk borak2..
gosip2...aahahah



agak2 skrg ni nab tgh wat pe ekh???hehhehe




sekian!!!tibe2 terigt nab plak time2 nk tido ni!!!
heheheheh~

No comments:

Post a Comment