Wednesday, August 10

hari ini bermula lah!!!


1



2




3






GO!!!!!







setelah sekian lama..
akhirnya...dgn bantuan kesedaran sekeliling...
pengaruh paling besar bile terase diri ku keseorgn setelah si dia (my heart) hhahaha(geli!!!) telahpon bekerja sekarang ini...



wah!!!!
dlm hati aku..berkobar2 nk cr keje...
dan pg2 aku dah bgun..online kan diri..
nk cr keje...




mcm2 keje aku dpt cr..
tp smua nye x berkenan...berkanan..tp mcm2 plak kena cnsider..
bukan memilih...tp terpkse pilih..sbb aku kan fresh graduate.xpenah ade experience...



aduh!!susah gak nih...



smpai ke ptg gak aku mncr2 keje..
dah senarai dah calon2 keje..
hahahahah

hebat!!!




baru ni aku terase diriku sudah dewasa rupenya!!!!
hahahahahah




aduhai...




p/s: cantik x header baru aku yg blurr kali ni???hahahahah..atas bantuan cik wiwin..aku berjaya wat gmbr memanjang bgtu..heheheh



sebelum edit tmbh2 perkataan2..


yg ni selepas nya...dah jd header bru dah pon..hahaha


keren banget bak kata org indon!!!
heheheheh



sape2 yg bce entry ni..
kalau2 korg ade keje2 kosong...meh ler bgtau...
cian aku ni ha...
tercari2..hahahahah

No comments:

Post a Comment