Saturday, August 27

diam2..

kali ni bukan diam2 jatuh cinta tau!!!
hehehehe



diam2..dah nk raya dah...

dan sebab nk raya ni..
aku mcm biase la..dah rupe org OT 24/7 dah ni...
dok umah pon busy gak tau...



umah skrg pon dah 70% nk raya dah..heheheh
lgsir pon dah naik..wah..mcm naik bendera!!hehehe

tggl nk kemas mane yg patut...


mcm2 kena wat...
nak2 aku mmg tgh mnjadi penganggur terhormat ni..
mmg kena dera ar nagn mak aku..


mmg hebat la...
hahahahahh






setelah sekian lame aku tidak mengupdate blog kesygn ni..
agak berhabuk...uhuk2!!!heheheh






byk citer nk citer...
tp mcm dah ngantok...




(menaip2 sambil meratapi kesedihan..oh!!!: mood lagu hati yg kau sakiti..)
eheheheh




lepak2 la dulu kan..
nnt ade mase aku taip2 lagi la...
utk menghilangkan bosan2...


skrg tgh x bosan...busy giler..
ni pon curik2 time tuk tulis..

sbb aku syg blog ini...^^



tibe2 rase mcm nk bg kate2 manis lak:

seorg wanita sentiase memendam hatinye..
lelaki sahaja yg tidak mahu memahami nye!!!


mesti ramai yg setuju!!!hahahaha~

No comments:

Post a Comment