Wednesday, August 17

dugaan hidup..

ha..ni tibe2 lak nk citer dugaan hidup pulak..
hehhehe



xdela..
setiap org ni..bahagian nye lain2 kan..
ade org ni diuji dgn mcm ni..
ade org dgn mcm tu..mmg lain2 la...




dan aku..
harus lah ade kan...ehehh


dulu..sakit perut aku mmg manjang ade..
masalah sembelit lagi..wah..jgn tanye la sakit nye mcm mne..

tp skrg..alhamdulillah..
mcm dah ok ckit..
walaupon kdg2 ade mase nye aku mengalami kesulitan..hehehe


tekanan darah rendah aku plak dtg dan pergi..
kdg2 dtg kalau aku x jage pemakanan..


tp ok la..stakat ni x teruk lg..


dan baru2 ni..
aku dpt ear infection plak..
penyakit telinga..aduhai..kesabaran je la yg aku ade tuk hadapi telinga yg sentiasa gatal ni...



ubat titis pon dah nk habis..
xlarat nk titis dah aku rase..
mula2 telinga kanan..skrg kiri..


dan effect2 mslh telinga aku ni memberi effect kpd deria rasa aku...
dgn keadaan mata ku yg makin rabun..
lagi teruk deria rasa aku...



org kate masin..aku kate x..
org kate x manis aku kate manis..

mmg dah bercampur2 la..



teruk jugak kan?
huhuhuhu...



tp xpe..aku akan hadapi nye..
dan yg paling aku x sggup sekali..aku kena tahan dr korek telinga ni bile time gatal die dtg..
yela..pose mne leh korek telinga..hahaah



org buka mkn kurma..
aku x..aku korek telinga dulu...hahahahha





dan doa aku..smoga aku boleh sembuh la kan...
heheheheh


amin~

2 comments:

  1. sabAr lah wahai sahabat ku... =)

    ReplyDelete
  2. heehhe.tu la..aku mmg tgh sabar je ni..hadapi je pe yg terjadi kan...

    ReplyDelete