Sunday, May 29

yay!!kawin2..hehehe

hah!!
kontroversi panas!!!!



baizura ke yg kawin??












oh!!!
bukan!!
slh tu..hehehe



baizura kena tggu abe kacak bergaya kt bwh tu btol2 dpt keje..
hehehheh




citer pasal kawin..
ramai plak yg kawin sejak2 umur aku makin meningkat ni..
harus2!!!
heheheeh



makin byk nombor umur tu..
makin ramai la yg ngate..
"npe x kawin lagi anak timah tu ???"

"eh..die x kawin lagi ke??"



wah2.igt senang ke nk kawin kalau lom keje lagi...
hehehehhe




hah!!!
aku nk habis blaja ade yg kawin..

dah habis btol2 aku blk aritu pon ade..



aku menganggur sementara ni pon ade gak...


tahniah2!!!
semoga kekal ke anak cucu la ye hendaknye...
dan ke akhir hayat nye...
insyaAllah...amin..


hah!!tu die..hehehhe..time elmi kawin..esk nye aku blk mantin blk...nk anta asemen kot..
yg ni plak time nabila a.k.a makcik aku...heheheh..kawin dulu die ye sebelum aku...hish2..
dan yg ni..td bru aku g...ekin..kwn sekolah menengah aku...serba merah u...heheheh


hah..itu la citer kawin2 aku tu...
hehehhe...



tahniah la ye korg..cepat2 la ade baby..
hehheheh

No comments:

Post a Comment