Sunday, May 8

apabila..

bile mood dtg pegi...
serba x kena...mula la aku meracau2 mencari blog kesygn..


aduh mood2..
mcm hape jer sejak kebelakangan ini...
rase hati aku ni tertusuk2..

sakit sgt2!!!!!



aku pon xtahu ape yg x kena ngan hubungan kitorg ni...
aku sntiase rase die x btol jer..


aku kah yg bersalah?
hati aku selama ni???die tahu x betapa sakitnye...



aduhai...
aku cube utk memahami die...
ape yg die suke..die x suke..

die selesa...yg die x selesa..
smua nye aku blaja...


tp last2..
ini yg aku dpt?
ketidakmatangan...


punca???
slh fhm mungkin...


kalau andai ini tanda nye bkn jodoh kite..
sy rela.....



aduh!
die xnk memahami aku..
sedikit pon...


utk aku bercerita ape yg aku x puashati dgn nye..
mmg tidak akan...kerana sepatutnye die sebagai lelaki yg menyayangi seseorg itu yg kena fhm sndr...

aku bukan la ingin menguji egonye..
tidak sama sekali ingin menjatuhkan maruah lelaki nye!!!!


sedih2...
time2 ni la kwn2 jauh di mata...
aduhai~

No comments:

Post a Comment