Saturday, May 28

ha!!!mari2!!

ha...
mari2 cik abg cik adik..
makcik2 pon boleh...
pkcik pon boleh...



hehehehe

dgr la ini cerita...
naik je cuti sekolah..
ha..phm2 la..


smua mula la merancang percutian...
wah!!!best banget!!!
aku paling suke tu...heheheh



hehehe!
berjalan je keje aku...
seronok nye kali ni..
g nagn mama,abah, adik2...


sebelum aku blk ke kolej menempuh smula asemen tu ha...
hish3...




kami plan g terengganu...
meh cek habaq mai meh..
negeri org pulak...
hehhheehe




(awat kecek utara?)
aneh!



hahahahha


bru tadi aku cek2 ape yg menarik t'ganu ni ha..
selain penyu die...


byk gak aku dpt..
korg leh klik sini


tgk la ape yg patut...hehehe


citer satu2..
mmg x habis la kan..
heeeheh

ade penyu nangis!!!heh?????menangiskah penyu itu?
pantai nye yg menarik!!!tggu la aku amik sndr gmbr2 nye..heheheh!
masjid nye yg cntik dan unik...
wow!!!!!
ade lagi masjid...
shopping2!!!heheheh
peta die..nmpk ke???

so...
doa2 kan la perjlnn kami nnt ye...
insyaAllah...

(lmbt lg pon nk pegi nye..hehehheh)

No comments:

Post a Comment