Sunday, May 22

percutian kami bhg 3


last edition!!!


cepat2!!!jgn terlambat...
nnt terlewat..hahahahah~


mcm2 plak aku ni...
asal boleh jer.
hehehehe




okey la..
back to the point...



percutian kami pd hari ketiga..
seronok jugak...


tp masing2 dah kepenatan...
nk xnk..kena gak teruskan...
sbb kami sgt2 excited tuk menghabiskan cuti kami...
cewah!!!huhuhhu



kalau korg perasan..
hari kedua tu x byk sgt aktiviti..
mgkin sebab penat kt jln kot...


cian nye!!!heheheh


hari ketiga..
kami mulakan dgn pemergian kami ke gua tempurung...



ni smua idea si nab la..
die yg cari2 gali tmpt2 menarik kt perak..
dpt la gua tempurung...



jln2...jumpe gak...
x jauh sgt...dekat jer..
kt gopeng..

nice sgt...
tmpt terpencil..upenye2 dlm die..ade khazanah alam yg x dpt dirungkaikan..hehehhe
(ayat nk best plak!!!hahahahah)






berbalik kpd gua td...
ade 4 fasa die sediakan..
tp kitorg g 2 fasa je..
sbb lagi 2 fasa tu wet fasa..
kitorg bkn bwk baju lebih pon..
dgn aku dgn nab x pakai kasut...
terpakse la kami meredah memakai selipar...


best jugak..
tiket masuk...2 fasa 9 rggt..
ok la tu..murah gak..
sbb facilities dlm tu mmg nice..

selesa la perjlnn tu..
ade tgge..org yg bwk pon peramah...
smua die tunjuk kan...terangkan kt kitorg ape yg ade...
mcm2 upenye ade dlm gua ni...









gua tempurung ni..sejarahnye org zaman ntah bile ntah cari bijih timah kot dlm tu...
siap ade cangkul2 lg...








dok dlm tu jgn tnye la peluh2 kitorg mcm mne...
uiiii!!!ucuk giler la kitorg...


niat nk cr tmpt mndi ke ape...
tp x jumpe pon..smpai blk kitorg x mndi pon..
aku je yg tukar sluar..
sbb last2 hari ketiga kitorg..
kitorg lepak kl mlm tu..
(iklan jap)tgk wayang!!!!best...citer thor...
hensem kacak lagi bergaya...
nice!!!!!!
hahahahaha



habis je gua tempurung..
kami blah ke batu gajah...
g ke kellie's castle...
sejarahnye: si kellie tu nk wat kan castle tuk bini die..heheheh













best...nice jer..
romantik banget...
mmg besar la umah die..btol2 castle..
ade lift..menara die kalau di ikutkan die nk wat 7 tgkat...
tp siap 4 tgkt jer..sad2..


ikutkan keterangan2 yg ade kt ctu..dorg kate...
penah ternmpk roh si kellie tu merayau..
ade jugak anak pmpuan nye...
wah!!meremang...heheheheh


habis kellie...kami meneruskan perjlnn ke cameron!!!!
cameron!!!i'm coming!!!hahahhah


perjlnn agak selesa..tp lori byk gak..
jln cantik..

jauh gak nk naik..
same je kalau naik dr tapah..
smpai pekan apee ntah nme die.. kitorg benti mkn kfc..
jasni belanje!!!!
best!


aku??
sakit perut..
hahahah..jadik je aku ni...jamban kfc pon redah jer..
air die...jgn tnye la..sejuk tahap ape jer.

xpela..best gak..
naik kebas pungkuk aku!!!hahhah(kedahrian)







pas mkn..kitorg terus gerak ke tmpt beli belah..
beli la ape yg nk..
strawbery tu harus la..
aku suke..
lain2 aku beli bantal tuk anak buah my buah hati...heheheh
baik btol aku ni...

nk beli sayur...tp xde jual plak..
xpela...
ape leh wat..bk rezeki aku..


oleh di sebabkan mse tu jam dah kul 6 nk mgrb dah..
kitorg x sempat nk masuk ladang teh...
tp ade la jugak kitorg singgah dpn ladang tu...
ok la..wat lepas kempunan..hehehehe



turun cameron tu..kitorg lalu tapah..
jln die jln tnye la..
seram..pinggir jln sipi2 jer beb...aduhai..
nab bwk kete agak kelajuan..
hujan ke ek mase tu??
x rase nye...tp gelapnye ya ampun...

dan satu yg aku aneh...org2 asli kt ctu..
lepak dlm gelap...
aduh..aku takut dlm gelap..
dorg leh ilek jer..

dah mmg tmpt dorg kan..hehehehe




agak jauh gak perjlnn...
kul 9 lebih kitorg tibe kt times square..
g tgk wyg..
heheheh


thor terbaik!
hensem kacak...bdn best plak..
hahahahha





blk tgk wyg..
kul 12 lbh kot..jumpe plak kakak nab..
kt kdai mamak mne ntah..lupe...



ikutkan nk main boling..tp mls plak rase nye..
masing2 penat..
kalau x..leh jugak aku main 10 game!!!hahahahah



mkn mee mamak yg x brape nk mamak tu ha.
xbest..telan je la..
kalau x perut masuk angin..



lepas tu..
blk la kitorg ke kolej...nab drive gak..
sbb jasni dah pening2...
cian mereka..
aku xleh nk ganti mandu...heheheh




smpai kolej dlm kul 4 rase nye...
alhamdulillah...
kami selamat pegi dan balik...



dan kenangan yg paling x dpt di lupekan!!!
kt cherating...


nnt honey moon aku nk g pusing langkawi, perhentian..tioman.cherating jugak...
kopak laki aku nnt..hhahahah




adeh...

tamat la citer percutian kami...
best!!!!




tamat citer percutian tu..
aku ade lg percutian persendirian....
heheheh



nnt aku citer ekh bile dah ade gmbr!!!
huhuhuhu


kedah byk bendang!!best~





(aku menaip dgn keadaan kucing aku tolg taip kan...abis smua perkataan die kuar !@#$%^&*)

No comments:

Post a Comment