Tuesday, November 9

tersenyum sentiase,,,

di kala ini..


1. aku terase kesepian


2. aku terase hidup ke terumbang ambing...


3. aku terase kesakitan yg terlampau.sakit kepala yg mmbawa maut barangkali..


4. aku terase seperti dunia ku tidak lame lagi..


5. aku terase muak dgn smua ini!!!!


6. aku terase seperti mahu pergi selame nye...


7. aku terase mahu berhenti dr kolej..


8. aku terase seperti mahu bakar je laptop yg penuh dgn word2 pelik..yg aku repek2 kan...


9. aku terase seperti ingin tonggeng terbalik...


10.aku terase seperti mahu give up je ngan asemen giler ni...



(hah.sukup pon sepuluh...hhehhe)


die sentiase ade utk wat aku tersenyum...


x cukup ade di blog kesygn...



tetapi!!!!!!!!!




jeng3...





tujuan utama: mencr inspirasi terlampau utk asemen terlampau...bkn aksi terlampau!!!hahahha


tujuan sampingan: sy syg awk!!!rindu plak!!!die senyum gtu...wat aku tersenyum sntiase...

lupe terus kesakitan aku yg terlampau2 itu....



p/s: sepatutnye idea mencurah2 di ladang asemen...bkn di ladang blog kesygn..ampun..heheeh

No comments:

Post a Comment