Sunday, November 21

oh abah!!!

cian kt abah...


ikan jaws yg abah bela tu dah mati...


pd pendpt aku...ikan tu mati kelemasan...


ini bkn lawak tau!!!realiti...




ikan tu mmg dpt air...air tu pon epul dah letak anticlorin...



tp sbb tmpt die sempit + panas cuaca ari ni...


maka...ikan tu pon mati kelemasan...




cian sgt...



aku tgk abah td...



muka nye sedih je..try gak nk hidupkan ikan tu blk...aduhai..



mmg dah di takdirkan ikan tu mati ari ni kan...ape leh wat...




mula2 abah kate...suh masuk kolam..

aku ckp ngan epul..nnt ikan tu melompat mcm mne???

lg teruk..


tp dah mmg takdir nye ikan tu...riwayat die smpai ari ni jer...





tp aku tetap sedih...


tgk abah layan mama td mcm mne...


aduhai...



xpela...syg aku kate...jap lg abh ok la tu...



hopefully la kan...



lg satu hal!!!aku beli baju..x muat plak!!!hhahaha

rugi 10 rgt...hehehe





jap lg nk blk kolej!!!!mls nye~

No comments:

Post a Comment