Tuesday, November 30

citer basi la wei!!!

hahahahha...


sory la korg...

baru ni aku berkesempatan tuk post entry ni...heheheh
(mcm biase la aku...time critical asemen ni la idea byk...)




pada zaman dahulu kala...


hidup la sekumpulan manusia: baizura, dalila, jasni, nabila (susunan nme adalah mengikut susunan abjad yg benar!!!heheheh)



mereka telahpon bersama utk group asemen DE..


apelg...agak mcm hampeh la...



oleh sbb mereka berempat adalah sahabat sejati plus2 wings...hehehe
mereka telahpon berpakat 4 org tuk menyiapkan asemen di mcd nilai!!!



jauh perjalanan...siap la kot asemen...hehheeh


nk xnk kena gak kuar...siapkan asemen!!!!


maka...

berjalan la mereka berempat ke mcd...
igt jln kaki ke???
hahhhah...jauh..naik kete waja kesygn jasni la...




tujuan utama:
nk siapkan asemen...


tujuan separa sampingan:
ngumpat,bercerita dll (*dll = dan lain2...bg mereka yg buta bahasa...hehehhe)



tujuan akhir part smpingan:
merelease kan tension dgn mmbuat asemen same2....



tujuan kedua tu,,,
aku la hero...


aku la tonggak kehidupan mereka...hahhahha
(jgn mrh ye korg.gurau2..)


kalau dah ade aku...
mesti la ade gmbr2 terambik sndr akan ade...
khas tuk blog kesygn ini,,,


antara2 nye adalah:

kami mmg rajin...tgk extension jasni pon pjg...saje nk smua nk open laptop...hheheheh

nabila telah pon menolong aku utk mmbuat references pnye part...sbb die cian kt aku..biase la..org sakit...hahahahha

fuiyo!!!!tulisan doktor tu!!!hahahah...my hand writing...aku tahu la buruk...xyah di bilang2...hahahha

tu die!!!tgn si jejaka misteri.fan jasni...harap anda smua bersbr...hahahhah

tu die...dalila...rajin nye die.smpai lupe abe di penang!!!hahahah

sheila majid wei!!!ade kt mcd...mereka pon terpedaya!!!hahahahah
(ade rupe sheila majid ke??kenpe aku je yg nmpk???)

semakin mlm dunia nilai...semakin lak ramai org dtg...hampes!!!!heheeheh


maka..

itu smua citer lama...hehehe


tp ok lg...leh gak jd citer tuk aku tulis mlm ni dgn keadaan tenet mcm hampeh...




hahahahah



kwn2!!!blaja rajin2 tau!!!

del..igt..aim2..kate nk kawin tahun dpn..hehehhe

2 comments:

  1. tgn si misteri tuh cm tgn pompuan...hihihi
    klo aq ader..mst msuk skali antr yg trsenarai an? cedih nih..=(

    ReplyDelete
  2. huhuhu..tu la ko...aku ajak...
    xmo ikut....hehehe

    ReplyDelete