Saturday, August 7

kalau dah gtu..gtu gak perangai!!!

ape nk ckp lg pon aku xtau la...


dah mcm2 cara aku wat pon x jln gak..



sbb tu la org kate...



kalau dah mcm tu...mmg mcm tu gak perangai nye...


xleh nk pk ubah lgsg!!!!




jenis2 nk kena maki slalu...




aku dah sorokkn pon x phm bahasa lg tu!!!!




di gune gak periuk aku tu...



kalau gune...pndai jage xpe gak...



ni x!!!!



legam + hangus aku pnye periuk!!!


dah la periuk mahal..mak aku bg....putih plak periuk tu...agak2 la weh!


leh plak pakai periuk aku..x mintak izin..pastu xreti nk jage...


pakai dapur gas pon x penah ckp...main gune jer...



ko igt aku izinkn ke???



kalau dah nme junior xreti bahase, mmg xreti bahase!!!!





xtau dah nk maki ape lg...adoi...



tgh aku melepak2 di dapur bersama ibu tercinta...


masuk satu msg...

dr nab..a.k.a penjage umah aku semase ketiadaan aku di umah...



nab anta msg:

"aku plak yg angin ngan mangkuk kerek kt umah ko tu!!elok2 periuk ko aku letak bwh meja td, aku turun2...tgk blk periuk ko dah legam bontotnye..sial tol bdk x phm bahase tu!!!"




aku ape lg...angin satu bdn gak la kan...


mmg cinabeng itu pompuan...



aku smpai x tau nk wat ape lg...



kalau org lain...
dah leh pk dah..
kalau dah di sorokkn...
=
mksd nye x bg pakai la kan...



yg die tu...xreti bahase ke ape!!!!!????






fuh!!lega2..
dpt melepaskn ape yg terbuku di blog kesygn!!!


ape yg perlu baizura lakukan lg?????



yg mengalami sje dpt memahami persaan aku ini...




aku tgk..si dayah , kira, ngan anis tu elok jer ngan aku...



yg si kerek ni..ape hal xnk phm bahase ek????



mmg ci tol la die ni...



mak aku ckp...

ko blasah je bahase kan die...


tp mslh nye..aku kt meru...mcm mne nk bahase kan die????






ADOI!!!!!

No comments:

Post a Comment