Sunday, August 1

ape nk jd??

malang sungguh aku ari ni...
malang pon xde la malang sgt sbnrnye...hhehehhe



dlm erti kate....
byk nye ujian Allah utk aku pd ari ini...



masalah pertama:

sedang...
aku dlm dilema dlm ketiadaan wang...




dgn keadaan pkwe ilang ntah ke mne...
busy memanjang....
ntah ape die wat pon aku xtau...
dah aku terpkse boring sendirian di umah sorg2...
majuk la mcm ni!!!heheheh




kwn2 pon smua nye busy dgn hal masing2...



dlm keseorgn...

aku pon memulakan operasi utk meminta wang drp abah....





taktik terbaik:


call mama!!!!!




call mama...

mama bg kt abah!!!




jwb nye:

kena mrh la ngan abah....adoi..



aku mintak wang utk duit ptptn...nk mintak wang mati setem pulak...ape la nasib nye...huhuhuhu

selain aku memintak duit belanje...

mane x nye...
aku dah dua ari mkn megi manjang...


gara2 duit xde...




nk blk kmpg pon wang xde...




mintak abah, kena angin plak...




biase la abah...kalau xde duit...
mengamuk ngan anak2 la die....





adoi....



solution:xde!!!!!!

help3....






masalah kedua:


sedang aku mmbuka email...



muncul plak email dr ptptn...



aku pon ngan bgge nye mmbuka email tersebut....



tgk2:

Tuan/Puan

Dimaklumkan bahawa permohonan anda tidak diluluskan. Sila cetak surat penolakan tawaran untuk makluman dan rujukan tuan/puan.

Sekian terima kasih.


alah!!!!!bangang giler...


aku pon bukak la surat nye....

antara kandungan surat itu:

Dimaklumkan bahawa permohonan tuan tidak dapat dipertimbangkan atas sebab-sebab berikut:
PERMOHONAN KALI KEDUA-TIDAK LAYAK ( GAGAL/BERHENTI PENGAJIAN/BAKI HUTANG/ DATA
MASIH AKTIF PADA PEMBIAYAAN TERDAHULU )



aduhai...kate nye kolej bayarkan dulu..ni ape citer ni???



serabut2...


aku xtau nk kongsi mslh ni ngan sape...



sorg pon xde...



yg tersyg...menyepi ntah di mne....xleh pakai tol mamat tu...huhuhu.(maaf ye syg...tgh geram....huhuhuh)




ape harus aku lakukan??tggu esk je la...

tnye akak yg uruskn aku tu la....adoi



hopefully...


ari esk...akan menyelesaikan smua mlsh di atas...


insyaAllah....

No comments:

Post a Comment