Sunday, July 25

terkenang...

bile dah blk kmpg...

jumpe mak abah adk2...


mula la...




ngade2 plak perasaan ku ini...huhuhuhu



mula la rase mcm xnk blk kolej...


dok umah ngan mak best...sebab ape??


sebab:

->mkn tggl nganga jer...

->baju kain sluar tuala...smua mak yg basuh siap pakej lipatkn sekali...

->bgun subuh pon mak yg kjut...xpon abah!!!hheheheh

->tgk tv...24 hours mmg leh..tp kena blasah nagn abah dulu la..ehhehehe

->kalau kt umah...astro mmg full..ade HBO...x boring!!!!kt koleh..nk leh...tp sape nk byr>??

->nk g mne2...adk2 aku ade..ajak jer..best2...

->kalau nk kuar..."ma..nk duit..nk beli ni la..."hehehehe..settle!!!

->tdo kt umah jugak amat lena walau pon slalu kena kacau ngan parasit2 yg selalu ade di umah aku itu!!!!huh


-
-
-
-
-



dan byk lgi...(biase la..time2 nk tulis blog..smua lupe...heheheh)



>>>>>aku sure org kate aku ni anak dara pemls...sbb smuanye mak...


padahal:

aku anak manje mak aku!!!!(dan2 je..mak aku x umumkn pon!!hahahahah)



pg td...tgh aku mengisi borg nk g kursus kawin,.....



tibe2...aku bru perasan..muka aku mase kecik2...sebijik mcm muka bpk aku upenye!!!!hahahahahah



seee...i told u!!!!heheheh..same ke???


tp serius la...aku tgk gmbr lain td pg...muka aku mmg same ngan abah!!!!bgge2...sy anak abah!!!!



bile besar..sebijik mak aku plak...hehehehehehe


aku ckp la kt mak aku..


mak aku ckp...mmg ler...dah ko anak mama ngan abah!!!!heheheh




so!!!

maka dgn ini...mmg sure la aku anak kandung mak aku ngan abah aku!!!heheheheh




mengarut dah ni!!!!




berangan mcm aku ni kat sinetron!!!!hahahahaha



the end~heheheheh



No comments:

Post a Comment