Wednesday, July 21

bile ...

heheheheh(gelak menandakan hati tidak lg gundah gulana)



dah dua hari serabut....




pastu....skrg dah elok blk...




mne x nye...kwn baik merajuk plak ngan aku...ekkekeke




nasib baik la die tego dulu...huhuhuhu...


mksd nye: die mmg kwn baik aku!!!!huhuhu




teka la sndr sape....





then...dah baik...kuar la same2...jln2...gelak2...hepi giler...hilang stress asemen pg td...





igtkn kuar2 tgk wayang, leh la dpt tgk citer best....



jauh tu kami pergi...

aku nab jasni dan tae...merayap smpai puchong...heheheh...padahal ade hal kt sane..alang2...tgk je la kt sane...



masuk2 wayang...
-gelap giler...
-tmpt duduk pon x nmpk number..


ceh...bosan2...



skali duduk...hah!!!krusi dpn smua tggi2!!!!

adeyh...aku ni dah la kurg ketinggian!!!mcm mne ni.???



huh...elok2 aku nk baring2..lepak2 tgk citer...kena lak dok tegak2...huh...xpela...nmpk elegent konon la kejap!!!hahahahah




xpela...citer best ni...ilek la...seram!!!!



tggu2...mne seram nye????



ceh!!!!xde pon!!!



mengarut je citer ni...adoi...mcm mne la citer melayu nk naik kalau dah wat citer pon gtu...bpk bosan!!!!



si penggemar citer hantu pon kate bosan!!!sape lg kalau bkn jasni...



pnye la aku mase masuk tgk tu igtkn mlm ni gerenti xleh tdo la...sbb tgk citer antu!!!upe2nye...gtu je????




x seram lgsg!!!aku nmpk slalu tu lg seram kot!!!hahahahahah




kesimpulan nye:

aku bg - 0.0009 bintang pd filem konon2 seram ini!!!!huh...

puas!!!nasib baik nab belanje!!!!kekekekek

No comments:

Post a Comment