Wednesday, July 14

once upon a time ...

amaran!!!!!
>>>(kalau sudi bace bru bce!!!!)hahahahah




pd zaman dahulu kala...

ade seorg gadis yg sgt sunyi...(teka la sape???hehehe)


gadis yg amat sunyi ini amat2 la sunyi sehinggakan die ingin mmbela byk binatang di umah nye!!!
(tibe2 ade umah lak ye...heheheh)

>>salah satu binatang peliharaan nye adalah ayam....



gadis ini amat menyayangi ayam nye...





sehinggalah ayam nye bertelur dan mmpunyai anak....

cute mcm si gadis!!!hehehe



bile dah ade anak...mula la si gadis melupakan jasa si ibu ayam...

maka di sembelih la mak ayam itu...hish3...sedih nye....hahahaha



dah nme pon si gadis sunyi....die x keje la kan..dulu keje jual burger..benti plak!!!sape suh!!!!hahahahah



maka di mkn la ibu ayam yg berjasa itu....


enak pulak...tp liat sedikit...biase la...ayam tua...hehehehe





satu mlm...anak2 ayam telah pon merajuk...kerana ibu nye telah di sembelih...



mereka seadk beradik mmbuat satu kata sepakat ingin mmbolosi reban yg x berapa kuat itu...(igt ayam ni bodoh sgt ke???!!!!)hahahah




dah mcm james bond plak kan...



maka terlps la si anak2 ayam itu...dah nme pon ayam...mmg bodoh la...


si gadis sunyi gak pndai!!!sbb nye..kt luar tu byk serigala....


yela...gadis sunyi kan..mesti la dok dlm utan!!!!!kah3...





maka termkn la si serigala ke atas anak2 ayam...huhuhuhu


mati la smua...

sad2!!!!



pg2 subuh..selps solat subuh...si gadis yg sunyi kluar...



terlihat la die reban yg kosong!!!!


"oh...my anak ayam!!!!said the gadis...hish2...die menangis2..."

-
-
-
-
-
-

smbil di dlm hati...jimat mknn aku!!!xyah nk bg mkn ayam lg!!!!!hahahahah







motif cerita:
aku bosan deyh!!!!adoi~


yang benar,
si gadis sunyi a.k.a baizura


hihihih

2 comments:

  1. hahha..mmg tak de keje dak ni kan..haishhh

    ReplyDelete
  2. hehehheh..bosan sgt tu..tu yg mcm2 tu!!!!haahahha

    ReplyDelete