Monday, June 28

tiada lagii!!!

mula dr hari ni....




aku dah mula rindu....sad2...




rindu giler kt gerai kesygn.....hish!!!





rindu nk bgkus burger.....
rindu nk msk burger...
rindu nk potong roti....
rindu nk potong buah...
rindu nk tuang sos...
rindu nk kire daging, order daging...
rindu nk lepak ngan kwn2 kt stall....



DAMN!!!!bpk giler terase rindu nye!!!!



wah!!!!smua la...



rindu nye....



pasni..kebosanan terlampau la aku...kekekek




makin gemuk x agak2????hmmm!!!!




huh!!!



kini tggl kenangan abadi dlm hidup aku....

>>>>>oh!!!GERAI KESAYANGAN:







itu la die stall kesygn aku....slh2...kami..


adoi..sedih plak nk tggl bnde ni....tp aku terpkse...huish!




pasni mne nk dpt lg kenangan mcm ni....




sad2....





mgkin kwn2 pon merasekn yg same....ceh~





pasni...xtau nk wat pe!!!!!bored~

No comments:

Post a Comment